- ارزشهای کاری که بایدتوسط همکاران دانشگاه درامور و رفتارهای روزانه آنهارعایت شود
- کارآفرینی وتوسعه کسب وکارها
- یادگیری، نوآوری و بهبود عملکرد
- رشد و توسعه ی مداوم
- نتیجه گرایی وپاسخگویی
- انجام مسئولیت های اجتماعی
- بهبود مستمر
- رعایت اصول کیفیت وبهره وری
- کارتیمی و مشارکت گروهی
- اهداف استراتژیک دانشگاه
برای تحقق چشم انداز فوق ، اهداف استراتژیک دانشگاه به شرح زیر اعلام می گردد :
- حضور درحوزه های کارآفرینی وکسب وکار
یعنی کارآفرینی دانشگاه در زمینه راه اندازی ومدیریت کسب وکارهای واقعی ومجازی
- رشد کمی وکیفی آموزش های رسمی
یعنی توسعه وتقویت آموزش های رسمی زیر نظر دانشگاه جامع علمی – کاربردی
- رشد کمی وکیفی آموزش های غیر رسمی
یعنی ، تقویت آموزش های غیر رسمی دانشگاه
- ارتقاء وبهبود برنددانشگاه
یعنی آشنایی و ارتقای برند و محبوبیت دانشگاه بین علاقمندان وذی نفعان
- انتظارات استراتژیک ومهم از دانشگاه
تبدیل شدن به دانشگاه کارآفرین و بهبود فعالیت های آموزشی و پژوهشی بر محور آن مهم ترین انتظارات از دانشگاه گلرنگ است .
دراین زمینه انتظارات استراتژیک از دانشگاه گلرنگ را می توان به شرح زیر اعلام کرد :
الف- انتظارات کارآفرینی از دانشگاه
- کارآفرینی وتوسعه ی کسب وکارهای استارت آپی و زود بازده ودانش بنیان باامکان رشد سریع وسرطانی
- مدیریت و شبکه سازی در بین کسب وکارهای کوچک و متوسط و رشد وارتقای آنها در قالب شبکه ها و هلدینگ های کسب وکار وکارآفرینی
- تولید وتجاری سازی ایده ها و علوم و دانش کاربردی در حوزه ی کارآفرینی وکسب وکار
- تبدیل شدن به هاب کسب وکارهای استارت آپی ودانش بنیان درایران
- تبدیل شدن به دانشگاهی کارآفرین وپیشرو درحوزه ی تربیت وبه کار گیری نیروی انسانی ماهر وکارآزموده
- راه اندازی ، تاسیس ومدیریت کسب وکارهای استارت آپی ودانش بنیان
- تبدیل شدن به هاب استارت اپی کشور
ب- انتظارات آموزشی وپژوهشی از دانشگاه
- ارتقای مهارت ها وتوانمندی های کاربردی وکارآفرینی دانشجویان وفارغ التحصیلان
- جذب حداکثری فارغ التحصیلان دانشگاه در کسب وکارهای متعلق به دانشگاه
- انجام آموزش ها و پژوهش های کاربردی در حوزه های مختلف کسب وکار
- افزایش حداکثری کمی و کیفی دانشجویان رسمی
- افزایش نسبت دانشجویان آزاد به کل دانشجویان
- افزایش سهم آموزش های مجازی به کل آموزش ها
- ارایه خدمات آموزشی به افراد و سازمان ها
- ماموریت وحوزه ی کاری دانشگاه
مرکز آموزش علمی – کاربردی گروه صنعتی گلرنگ ماموریت دارد به عنوان یک دانشگاه یک کارآفرین با حضور قوی درعرصه های کارآفرینی وکسب وکار و با استفاده از مدل های کسب وکار نوین وکاربردی کارآفرینی از طریق جذب حداکثری دانشجویان و فارغ التحصیلان در کسب وکارهای متعلق به خود ، کارآفرینی واشتغال را به بخش لاینفک کارراهه دانشجویان و تمایز امور آموزشی وپژوهشی خود تبدیل نماید .
ماموریت ما ، پیشرو بودن درحوزه ی کارآفرینی و توسعه کسب وکار و تربیت کارآفرینان واجد صلاحیت است .
ما درتلاشیم از طریق ایجاد و شبکه سازی بین کسب وکارهای ملی و بین المللی ، استعدادهای جوان کشور را جهت حضور در عرصه های ملی و بین المللی کارآفرینی و کسب وکار پرورش داده و به عنوان یک دانشگاه کارآفرین ، در ایجاد، مدیریت و راهبری کسب وکارهای پیشرو و موفق استارت آپی و دانش بنیان شاخص و متمایز باشیم . دراین زمینه ما استارت آپ های مبتنی بر فن آوری اطلاعات ( در فضای واقعی ومجازی) را که کسب وکاری مقیاس پذیر و دارای مدل تجاری پایدار ، با اکوسیستم بزرگ برپایه فن آوری وعلوم دانش بنیان بوده و در پی تامین نیازهای تکراری تعداد بسیاری زیادی از اعضای جامعه با روشی موثر وآسان و با قابلیت درآمد زایی چندین برابری می باشند را مد نظر داریم .
مخاطبین وذی نفعان ما عبارتنداز :
- گروه صنعتی گلرنگ
- دانشگاه جامع علمی – کاربردی کشور
- علاقمندان و کارآفرینان مرتبط با موضوعات استارت آپی ودانش بنیان
- شرکت ها ، سازمان ها و کسب وکارهای مشتاق حضور در شبکه کارآفرینی دانشگاه
- مدیران وکارآفرینان علاقمند به راه اندازی و توسعه کسب وکارها
- علاقمندان به تحصیلات رسمی دانشگاهی
- مشتاقان آموزش های آزاد
- اساتید و کارشناسان علاقمند به ترویج موضوعات ومباحث کارآفرینی و کسب وکار
- کارکنان ، روسا و مدیران شرکت ها