واحــد تجــاریســازی دانشــگاه علمی کاربردی گلرنــگ، مســئول شناســایی کســب و کارهــا
معرفی واحد تجاریسازی
واحــد تجــاریســازی دانشــگاه علمی کاربردی گلرنــگ، مســئول شناســایی کســب و کارهــا، ارزیابــیهــای فنــی و تخصصــی کســب و کارهــا، معرفــی آنهــا بــه شــرکتهای گـروه و پیگیـری فرآینـد معرفـی محصـول جدیـد بـه بـازار مـیباشـد. در تجـاریســازی تولیــد ،توزیــع، بازاریابــی، فــروش و پشــتیبانی فــروش و کلیــه امــوری کـه میتواننـد موفقیـت یـک پـروژه را تعییـن کننـد مـورد بررسـی قـرار میگیـرد. از ســوی دیگــر، تجــاریســازی محصــولات دانــشبنیــان بــا توجــه بــه توســعه طــرح کســب و کار، عرضــه محصــول در بــازار و پیــشبینــی ریســک و موانــع کسـب و کار صـورت خواهـد گرفـت.
بـه طـور کلـی تجـاریسـازی از سـه بخـش شناسـایی محصـول دانـشبنیـان، فرآینـد ارزیابـی کسـب و کار و معرفـی آن بـه سـرمایهگـذار تشـکیل مـیشـود.
واحد تجاریسازی دانشگاه علمی کاربردی گلرنگ ، در راستای مأموریت محوله، تا کنون در حوزههای زیر فعالیت خود را آغاز کرده است.
مرکز رشد
رباتیک
بازیهای رایانهای
متاورس
گیاهان دارویی
نشریه علمی–پژوهشی راهبردهای نوین کارآفرینی و کسب و کار
طراحی، ساخت و تجاریسازی محصولات دانشبنیان