Customer Orientation1
همانطور که می دانید یکی از عوامل موفقیت هر سازمانی میزان رضایت مشتری از آن سازمان یا محصولات آن است .امروزه به علت افزایش رقیبان در حوزه های مختلف نیاز مبرمی به ارائه راهکارهای جدید برای جلب رضایت مشتری میباشد.
در این دوره ما در پی آن هستیم که این راهکارها را با هم شناسایی و در جهت افزایش رضایت مشتری طبق نیاز روز و جامعه گام برداریم .
این دوره به صورت کاملا کاربردی و عملی و با استفاد از اساتید مجرب این حوزه برگزار خواهد شد.
سرفصل دوره آموزش مشتری مداری:
1. مبانی بازاریابی و آشنایی با مفاهیم بازار
2. آشنایی با مشتری و انواع آن (مشتری بالقوه و بالفعل)
3. آشنایی با مفاهیم قیف بازاریابی و چرخ بازاریابی
4. طراحی سفر مشتری
5. ارتباطات و نقش آن در مشتری مداری
6. مبانی روانشناسی ارتباط با مشتری
7. آشنایی با مدلهای رفتارشناسی مشتریان و تحلیل الگوی خرید آنها
8. مدیریت مشتریان ناراضی
9. اصول و مبانی طراحی خدمت به مشتری
10. اصول و مبانی مدیریت ارتباط با مشتری
11. اصول و مبانی مدیریت تجربه مشتری
12. اصول و مبانی خشنودسازی مشتری
13. مورد پژوهی از بهترین کمپانیهای داخلی و خارجی
پرسش های خود را از طریق فرم زیر ارسال فرمایید .
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند*